hemma

Idag blev det servering för min del på skolan, skulle igentligen haft kök men får ta det imorgon istället. Slutade tolv villker var välldigt skönt. Tog bussen hem direkt efter skolan och gjorde en jätte omellet med lite annat till som jag delade med pappa innan vi stack iväg till birsta och köpte ny jacka + halsduk till han och present till mamma eftersom det är idag hon fyller år igentligen, känns som jag köpt hur mycket presenter som helst men jag har ju hjälpt Peter också. Föresten så köpte vi en tårta på  vägen hem också, åh shit va god den ser ut, men måste ju vänta tills mamma slutat jobbat! :D haha..

Endel av det vi köpte idag fast inte örhängerna dem vi köpte är finare =)

Efter det..
så ska jag göra fläskfilé och potatisgratäng, goooooooooottt. Blir bara gott idag, förutom omeletten den var inge vidare. Men nu ska jag lägga mig och vila ett tag innan mamma kommer hem, mitt huvud spärngs snart. Undrar varför jag har ont i huvudet hela tiden, kanske min stora över smarta hjärna är så stor så mitt huvud får skavsår eller vad tror du? hahah..

nej, godnatt folket!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0