Helgen

Inte skrivit så mycket så får berätta hur helgen har gått till så här då..

I fredags skulle jag igentligen varit barnvakt men det blev inställt, de skulle stanna hemma istället. Så jag drog med Kricke och några till till Anton och malin kom efter ett tag, umgicks med dem hela kvällen och kom hem ganska sent.

Anton som ligger och rullar på en pilatesboll, hahaha.

I lördags var jag med Johanna under dagen,  vi var ute och fotade lite höst bilder, grymt mysigt väder ute. Efter det gick vi på waynes coffee och fikade, och det vart alldeles för mycket kände jag, hua! Mot kvällen umgicks jag med Malin, vi såg på john tucker must die, åt lite på donken sen var vi ute med eeyore och valis ett tag, orkade inte vara vara ute så länge så jag drog hem efter inte så lång tid.


Foto: Johanna wide
Jag på bilden


Foto: Johanna Wide
De flesta bilder som även denna är oredigerade


Foto: Jessica Hallén


Foto: Jessica Hallén
Höstig bild =)


Johanna med sin Canon EOS 400D

..och idag har jag så grymt tråkgit, tänkte igentligen åka till stugan och fota lite men ingen som har lust att följa med så jag hade ingen lust då jag heller. Så idag ska jag nog bara vara hemma och se på film och mysa på med mig själv.
Och ingetligen måste de vara det mest tråkgitaste som finns, men det måste ju finnas sånna dagar också.
nej hejdå..♥

Kommentarer
Postat av: johanna wide

å så la du in bilden här med :( snälla, ta bort

2008-10-12 @ 16:54:14
Postat av: ma

fina bilder! :D

2008-10-12 @ 21:39:14
URL: http://malinehrnholmb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0