föresten..!

Måste bara visa er en text jag fick förut, hahaha tycker den var så rolig..

Jag (mitt sms till några tjejer) : Ska vi bli emos tillsammans?

Emma (sms svar) : Okej ha ha vilken film skulle vi kolla på ikväll Är din flickvänn hemma

Amanda (sms svar) : Ja lätt men är du seriös

Matilda (sms svar) : Naaaww gullig, ska du till stan? puss

Jennifer (sms svar) : Emo? När blev du det *kram*

Sophie (sms svar) : Okej men det passar inte dig bara mig


Jag (mitt sms till min tjej) : Ska vi bli emos tillsammans?

Min Flickvänn (sms svar) : Ha ha nej, när är du hemma puss Jag älskar dig bara så du vet

Jag (sms svar) : Du gillar inte mig

Min Flickvänn (sms svar) : Jo varför säger du så

Jag (sms svar) : Du var den enda som sa nej att bli emo med mig

Min Flickvänn (sms svar) : Vilka mer har du frågat då Svara ärligt vilken hora frågade du Jag får damp

Jag (sms svar) : Skoja älskar dig med


.. hahahaha ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0