don't break

Såhär såg min dag ut..

8.00-12.20:
Kök med de flesta killarna i klassen (annan grupp för mig den här v.) de gick kalas bra, vi gjorde massor av olika äggrätter. Faktiskt något som jag inte är så förtjust i men det vart faktiskt skitgott fast jag var inte så sugen så det blev för mycket, btw så låter min mage hela tiden. konstigt ;)
12.30-16.00: Stan med Alexandra, vi letade efter presenter till hennes lillasyster och gjorde några ärenden. Fick med mig ett par jeans hem och blev kär i små gulliga kokböcker :> både jag och Alexandra vill ha allihop

Efter det mötte jag mamma utanför hennes jobb och gick med henne hem, därefter hamnade jag i koma till sju nånting, hade inte enns reagerat riktigt när jag pratade med mormor i sömnen osv.




klicka på bilderna för att se dem lite större.

Men nu ska jag se på tv, kanske sover efter det.. Jävligt trött fortfarande.
jaja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

knubbig :$

2008-10-21 @ 22:22:27
Postat av: Jessica

Knubbig is the shit och vem är du? =)

2008-10-21 @ 23:13:30
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0