bikbok


Faktiskt brukar jag sällan hitta kläder på bikbok, tycker de brukar ha så anorulnda kläder men det har förändrats lite nu tycker jag, samma med cubus och gina tricot eller ja, gina tycker jag har haft ganska bra men det är väll endå lite bättre nu på vissa plagg eller är det bara jag som tittat efter andra saker innan? ;p haha

Iallafall var jag in på Bikboks sida och kikade lite och hittade det här men just nu måste jag lägga penngar på annat, men hade jag haft mycket penngar den här månaden hade jag iallafall köpt något av de, tröjan har jag kollat på många gånger men tycker den är lite för stickig..


bikbok.com

Vit tröja 199 kr
fuskpäls väst 499 kr
Höst/vår jacka 699 kr
Stickad tunika 499 kr

Iallafall så kanske jag ska berätta lite om dagen och inte sitta och drömma om kläder, haha ^^
Försov mig ganska rejält till svenskan men han dit innan vi slutade iallafall, alla satt där med varsin bärbar dator så jag plockade fram en jag också.
På svenskan håller vi på att skriva sagor, haha tycker det är sjukt svårt endå eftersom jag har sån dålig fantasi när det gäller seriösa saker sådär.
Det blev lunch och det var ganska äcklig mat, eller ja den smakade ingenting och orkade inte äta nån annan mat så de gjorde mig inget. Satt med Alexandra, Javier och Olle det var ganska drygt eftersom vår matsal är pytteliten och det var fullproppat med folk där inne.
Sen blev det livsmedelskunskap och matte, på livsmedelskunskapen hittade jag och Olivia en ful köttbit såg ut som en rulltårta, ganska roligt faktiskt (x !



Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, skola imorgon igen.. Idrott och matte och på idrotten ska vi springa, säger bara fuck u till det, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nicole

jag tycker den gröna koftan var snygg jätte :)

2008-10-10 @ 16:18:20
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0