BB



Hahahahah..  det måste vara dagens bästa tror jag?
Blondinbella är tillbaka med ny blogg, http://www.1000apor.se/blogs/bb !
Neeeejdå, men besök den. Gillar inte driekt när folk gör narr av andra men de där var faktiskt roligt :p!
________________

Har haft skola idag från tio till fyra, drygt att gå lång dag även om vi fick sovmorgon. Jag och sandra satt och skrattade igenom båda livsmedels lektionerna. Det börjar bli riktigt kallt nu när man ska gå hem och till skolan om dagarna, så igår kväll beställde jag tre par skor från ellos, varav två är fodrade men är nog ingenting för slakväder. På tal om skor så har Alexandra hittat en rolig sida med massor av SNYGGA skor, så vi kanske ska beställa, eller ja det beror väll på hur mycket det blir med tull och sånt.

Pappas kompis flyttade till Tyskland i slutet på sommaren som jag fattat det, och han kom tillbaka till Sverige igår för att  hans dator pajat så pappa ska fixa den, hahah ;> snacka om att åka långt.  Nej men de var väll för andra skäl också, han åker tillbaka efter helgen och han och pappa har pratat om att pappa ska komma dit också, antingen efter jul eller till våren/sommaren. Så isåfall åker jag förmodligen med pappa till Berlin, fatta vad roligt! =D.. Fast i och för sig så pratar pappa rätt mycket om vad han vill så blir det aldrig av men han har typ lovat sin kompis, så nu blir det nog av. 


Nu ska jag bada och göra en avokado inpackning för håret, haha uscha vad äckligt det låter.  Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, för skolan börjar 8.30 imorgon villket betyder att jag måste gå upp tidigt och aa, blä. Det ska tydligen vara ''FN-dagen'' imorgon så aa, får förberedag mig på att somna under alla tal osv.
nej men.. badet väntar, hejdå!

Kommentarer
Postat av: elin

jadå jag blir bara sur för ja vill göra om min blogg så ja blir nöjd, roligare att blogga då :) själv?

2008-10-23 @ 21:08:59
URL: http://eelinjohanssoon.blogg.se/
Postat av: Dilan

Sv: Tack Tack.

Vad händer imorgon (A) ?



Puss Puss

2008-10-23 @ 21:10:45
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: elin

ja verkligen! din va fin ändå tycker ja :)

2008-10-23 @ 21:13:30
URL: http://eelinjohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0