aj

Seriöst, jag minns inte enns vad jag gjort i helgen, eller jo de gör jag väll men inte riktigt endå, har haft så jävla tråkigt den här helgen så de är inte sant.  ... jaja, då vet ni det iallafall, får göra nästa helg lite roligare kanske.

Jag har ont i huvet, jag är sugen på mandarier och jag är trött.
Har för mesta dels legat i sängen hela dagen, lucky me!
haha, funderar på att dra med fader till birsta om ett tag, måste duscha bara. Sen har jag bestämmt mig för att äta pasta med ostsås, blev jäkligt sugen på det inatt men hade liksom ingen ork att ställa mig och laga mat mitt i natten?
Jag har blivit värsta matvraket har jag märkt, för ett tag sen åt jag nästan aldrig, spydde på mornarna gjorde jag också, hua det var inte kul. But now im fat.

Pappa har skruvat nästan hela dagen på min byrå jag fick med mig hem från IKEA igår,  den verkar hyffsat krånglig att sätta ihop. Och nej jag har ingen lust att hjälpa han, han verkar endå tycka det är lite kul, hahah. Saken är den att den väger ton när den är ihopsatt och jag fattar inte hur vi ska få in den i mitt rum i gången till mitt rum som är super smal.


Fick med mig detta hem igår + present till mor:
Byrå                       1.195kr    
Bordslampa              149kr     
Ljus                            39kr      

 

Nej nu ska jag svulla mandarier och piggna till lite, ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0