wo!

Sitter och kollar på Sanningens ögonblick just nu. Var nyss en tjej med som var assistent och hade tagit assistent penngarna för att åka utomlands med sin kille, tror jag aldrig att jag skulle kunna göra! ;p  Men men 75 000 fick hon iallafall.  Nu är Linda Rosing med också, så ska bara lägga upp en bild på lite kläder jag kikat runt på nyss...


Paljett leggins och halsband -H&M (finns liknande på Bikbok men dyrare där.)
Bh och leopard stumpbyxor -Gina Tricot
Tvåfärgade strupbyxor -American apparel
Pälsväst -Bikbok
Nattlinne -Lindex (Kommer få i julklapp, fasat man ser inte de söta detaljerna på bilden)
Skinnjacka -Shock (för jag tycker den jackan är snyggare än dem som finns liknande på ellos och HM, dock är den ju dyrare också.)

Jaja,
nu blire Gossip girl och sen sova. Har kök imorgon på skolan, och servering på tisdag tror jag (längtar verkligen inte!!!!!!!).       ehehe.. Natti på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0