today

Hade sjukaste drömmen inatt, jag och Alexandra vart nästan dödade och hon hade en unge på tio år som brann upp i sängen precis när han hade vaknat efter en natts sömn, osvosv..

Sen tyckte jag det var dags att vakna, råkade väcka Hanna också medans jag försökte krångla mig ur sängen. Men det verkade inte göra så mycket, hon somnade om till 12 efter jag gått. Kom i tid till skolan gjorde jag också, otroligt. Hehe, nej rå.. men ..
Fick reda på att jag klarat prov i livsmedel, och fick ett till prov i livsmedel.. fast jag kunde inget.
Mitt svar på en fråga som '' Hur förvarar man tamfågel som finns att köpa i butik? '' var '' Bur ''  .. hur dum får man vara?
Ja, ni kan ju gissa hur det gick med det provet,  annars idag har vi sjöngt barnlåtar och ja må han leva eftersom Olivia fyller år idag, och Alexandra imorgon.. Grattis!      Ibland undrar man om min klass går barn och fritid istället för HR. ;)

Sandra, jag och alex idag på skolan, snacka om att flumma.
Föresten ser jag ut som en lodis eller ett emo, ganska läskigt!
Mössan köpte jag föresten i förrgår på bikbok, jätte mysig är den.

Sen, blev det stan med Sandra och Hanna, köpte mig en stickad ..sak.. från indiska :p haha kan inte förklara vad det är, och ett par tights. Sen bar det av till Hanna en sväng innan pappa kom och hämtade mig. 

Mina planer nu är att bada, länge. Och sedan leta fram  kläder jag kan ha på mig  imorgon så de inte blir så stressigt på morgonen som alltid annars. Slutar innan tolv imorgon också, as skönt!

NE !! ska sluta skriva nu, blir alldeles för mycket nu, hejhejhej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0