ssss...

Som sagt, seg söndag!

Vaknade upp med telefonen brevid mig, massor av sms. Ibland kan man faktiskt bli riktigt glad av ett litet sms, eller typ.. arg och sjukt ledsen, det är konstigt endå. Ehm.. inte för att jag blev något av det då, bara någon av mina konstiga tankar.              Man kan faktiskt bli riktigt orolig kan jag säga er.

Iallafall.. så har jag pratar lite med Linnéa idag, vi ska nog hitta på något. Jag gillar att vara med Linnéa, för man kommer aldrig på sånna där dumma tankar dom får ett att inte må bra. Du är guld :)

Jajaja..
Ska borsta tänderna nu ( .. lite sent kanske? ) och kirra fram några användbara kläder, för idag kanske det blir foto.         hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0