sova?

Åååhå, jag kan inte sova.. Och det kan ju faktiskt bero på att jag sov förut ikväll i ca två timmar, och jag hade en sån konstig dröm. Jag bara grät hela tiden, grät och grät och grät, det verkade aldrig ta slut. Också undvek jag mina vänner. Plus att det var en människa jag aldrig hade sätt förut som också började gråta för att jag grät? huh...

Drömtydning

Gömma : Att drömma att man gömmer sig är ett tecken på skam, svikna förhoppningar och dåliga nyheter.
Dans, se : du blir åsidosatt.
Gråta : En dröm om gråt och tårar brukar oftast vara av befriande typ, så att man bara ler när man sen vaknar.
               eller..
Gråta :
I drömmen är du förtvivlad men vet inte varför. Det kan till och med hända att du vaknar av att örngottet är vått. Trösta dig då med att det anses mycket lyckosamt att drömma att man gråter - bl. a. lät det innebära pengar! Ett par andra tydningar är: "på sorg följer glädje" och "oväntad lycka".´

Nej, nu ska jag se ett avsnitt av gossip girl och sen natta..
Har två lektioner imorgon, men endå jobbigt.. sååå natti natti  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

heei

divided.



hjälp,vilken färg ska jag ha

2008-11-06 @ 21:56:26
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0