skorskorskor

Yeeeeeeeeeey!!  Var precis och hämtade ut mina paket på posten, allt passade.  De blev ett par svarta ''uggs'', ett par rosa-svarta converse liknande skor med lurv i, och ett par som likade vans eller vad man ska säga.. rutiga var dom iallafall, så tröjan var grön randig. Också var de ju ett till paket, och i det låg skolkatalogen. =) kalas!

 

Skolan gick bra också, inge prov som tur var. Och lektionen var ju ganska lång och jag blev riktig kaffe sugen så var lärarn snäll och gjorde kaffe till alla i klassen som vill ha. ;) Hahah, idag börja han skratta åt oss så mycket att han blev generad och sa att vi var typ den mest sjuka klassen han haft, med mest galen humor. Och ja.. visst har vi det? ;>


         Nej men nu ska jag äta :)         bye !♥

Kommentarer
Postat av: MmmmmmMMmmmMMMMMmMMmm

jag vill ha ljusa uggs :(:/ !!!!!!

2008-11-04 @ 22:47:18
URL: http://malinehrnholmb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0