sick

Lycklig som jag var, att jag hade kunnat kliva upp i tid för en gång skull, och  saken är den att jag såg inte enns trött ut. Men gissa varför? Hade inte sovit nånting under natten eftersom jag sovit så mycket under dagen innan, så där var en av hakarna den andra var magen, ajajaj..    Tio minuter innan jag skulle åka till skolan bestämmde jag mig för att stanna hemma, de känndes som de brann i mig.

Så.. jag låg i sängen och kikade på vakna med the voice. Förstår inte vad det var idag men de var så jävla roligt, Jacob hade ovanligt bra humor idag.
Paul(om jacobs nyfrisserade hund) : Jag är i chock, jag har nog aldrig sätt eddis ögon!!
Jacob: Jag tror nog eddi är mer i chock, han har ju aldrig sätt dig! .

När det tog slut försökte jag somna om, villket verkligen inte gick. Gick upp och kollade mig i spegeln och såg att jag var påväg att få ögon inflammation igen, så jag klutta i massor av salva i ögat och la mig ner igen och sov i flera timmar

Låter som en händelse rik dag va?
Föresten så har jag fått hem ett brev att jag har något som ligger på posen och väntar på mig, Jag anar att det är skolkatalogen men mamma sa att det var från ellos. Jag hoppas att det är min beställning från ellos, för jag behöver verkligen ett par varmare skor.

Tror inte jag har något att tillägga nu, bajbaj :'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0