matmatmat

Blev lite mer än ''nån timme'', rättare sagt jätte många timmars sovande. Så för mig blev det fil och flingor med russin till middag.  Inte så mättande precis men orkar inte ställa mig och laga mat nu precis, ingen ork eller lust. Idag i resturangen när alla gäster dragit fick vi välja mellan massor av olika maträtter och efter det blev det blev det lite efterätter som blivit över. Svull.

Börjar 8.00 imorgon med,
så de betyder ju att jag åker med pappa om jag hinner och det är typ 07.35.. skit jobbigt. Också måste jag kirra mer gossip girl, har slut på avsnitt nu! Måste ju ha något att göra ikväll så jag kan somna sedan. Inatt låg och och glodde på det till halv tre ungefär, inte så lyckat med tanke på att jag klev upp klockan 7, så jag var helt död idag, fick höra att jag såg ut som en zombie ett antal gånger.

(skrivet för en dag och en timme sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0