kort hår?

Hallådär..

Alltså.. det känns som att jag inte gjort något annat de 24 senaste timmarna än att sova... Eller ja, under dagen blev det två lektioner, kom hem och såg två avsnitt av gossip girl och nyss sätt två till, innan det badade jag och nu har jag hoppat i säng för andra gången idag. Sovit nästan hela dagen alltså. Men nu blir det till att sova igen, vet inte om det kommer gå så bra men får väll tvinga mig själv.



Och föresten, imorgon ryker håret. Har tid 12.00 på purple. Blir nog ganska kort, kommer säkert ångra mig men jag behöver få bort att slitet och det är ganska mycket. Sen till helgen blir det nog färgning.

Jaja, gonatt igen då?  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0