helgen är slut

Igår under dagen befann jag mig i lokalen där jag donade med mamma, precis som idag.  Och under kvällen var jag bort till isaac och umgick med folket, ganska underhållande..ibland.
Och ikväll har jag bara varit hemma och kollat på tv och myst, hehe.  

''Maten'' idag har bestått av winerbröd och trocadero.


Haha, isaac fick för sig att spruta med bransläckarn innomhus
luktade som fan och det gick inte att andas.

Jaja, vissa är ju ..

                 Nä nu ska jag kirra hem lite gossip girl
Det är ju skola imorgon och börjar tidigt som attans så..  Byebye! ;)
 


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 14:43:30
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0