happy birthday

Grattis till Carina(mammas kusin) och Tommy(min tremänning, son till Carina) som fyller år idag!!

Familjen + Mormor och morfar åkte ut till Matfors ikväll för att överaska dem på födelsedagen men Tommy var inte hemma. Carina blev glad iallafall, andra släktingar var ju också där. Vi åkte därifrån klockan tio och då hade jag lämnat en lapp till Tommy på hans rum, från mig och min bror så får vi väll se till att träffas någon annan dag ! :)

...Men iallafall, så har jag kollat på ett par skor rätt länge men inte vågat köpt för att de är så höga klacka på dem och jag har inte haft ett par skor med riktigt höra klackar förut så jag är rädd att jag inte kan gå i det. De jag kollat mest på finns på ellos, fanns liknande på din sko förut, och nu finns de på wedins också men de är dubbelt upp i priset på wedins. Så hade carina köpt ett par i 37 och var så glad över att hon hade dem, så berätta jag att jag hade kollat på dom men att jag har 38, tro fan på att hon hade beställt ett par 38or då?!?!!! IIIHIHI!!!! :D  Och ja, jag kunde ha dem, lite stora bara och det kändes lite konstigt att gå i. Men nu är jag jätte sugen på dem och funderar på att beställa ett par. Får väll träna att gå i hemma ett tag om det ser sjukt ut.


Men nu ska jag lägga mig och kolla på one three hill och kanske lite gossip girl, kommer väll somna runt tre inatt igen som alla andra nätter de senaste dagarna. Sååå.. natti natti!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0