dö!!


Kan ju börja med att berätta att jag är riktigt less, kunde ha gått och lagt mig för  två timmar sedan men då fick jag ett sånt där roligt mail som man går på, går in och börjar beställa. Tro fan på att det bara går att betala med kort när man väl kommer fram till ''kassan'' då. Less tjej som hade suttit där och pillrat ihop allt i detalj så funkar det inte sen.. (eftersom mitt kort inte går att betala med över inet).

Har inte gjort nånting idag på ett ungefär, eftersom jag aldrig träffade Linnéa som har blivit en liten wow nörd och fastnat vid datorn ;)   Ska upp om ja.. ungefär 6 timmar eller något och ha kök på skolan, suuuuuuuuuck..

>: hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0