Utkast: Nuu har ...

Nuu har jag hittat en såndär halvtråkig lista, som man kan sitta o fylla i när man har riktigt tråkigt som jag har just nu! Haha, förstår om du tycker det är störande med listor, men vissa gillar att läsa dom.


 

vad heter du?
Jessica Hallén

vad kallas du?
Inget speciellt

vad vill du bli kallad?
Spelar ingen roll, mitt namn har alltid funkat.

födelsedatum?
30 mars

stjärntecken?
vädur

lunar?
Ja det har jag sedan långt tillbaka men använder icke!

 msn?
Ja

helgon?
Nej

vart bor du?
Jag bor i Sundsvall

vad har du för mobil?
Någon sony ericsson, inte så insatt

har du en egen dator?
Jo det har jag, en stationär och en laptop.

vem är du med oftast?
Hanna

har du något husdjur?
Nej det har jag inte, men vill ha.

vad ska du göra i sommar?
Sola och fortsätta njuta medans de fortfarande är fint väder, skola snart.

favoritfärg?
Det är olika där

turnummer?
Nått sånnt har jag inte

vad älskar du mest?
Min familj och mina vänner

intressen?
Haha, jag vet inte om jag har sågot speicellt sådär..

 favoritband?
Finns många det, men ingen absolut favorit

När har du namnsdag?
Jaru, vet inte säkert, men i juni eller juli iallafall.

vad skulle du vilja heta?
Haha, jag vet inte för det skulle kännas konstigt med ett annat namn ;)

 vad heter du på din msn just nu?
j - but still I'm here fighting to never give up
har du några olästa mejl på hotmail?
Nej, Hade det jämt förut men har blivit mer nogrann att kolla mailen nu.
 hur ser din drömkille/drömtjej ut?
Han ska kunna se annat än utseende

beskriv ditt hår?
just nu är det bara en röra, fyfan.

 har du några piercingar/tatueringar?
Har hål i öronen, och en piercing i naveln, hade i läppen förut men har tagit ur.

vart skulle du bo om du fick välja?
Jag vet faktiskt inte, någon mysig lägenhet men vart vet jag inte.

bor du i lägenhet, hus/villa, radhus eller stuga?
Lägenhet

 vilken färg är snyggast på kläder?
Det varierar

 vad har du på dig just nu?
Bara underkläder :$ haha! det är så varmt så tar man på sig något så smälter man bort

 har du något i håret just nu?
Nej, det står åt alla håll, ny duschad.

vad har du gjort idag
Var på närbutiken här förut med Hanna, sen har vi varit ute och solat, sen har jag varit inne bara.

vad ska du göra imorron?
Är det fint väder så ska jag sola igen tror jag, men det verkar bli regn.

hur mår du just nu?
Det varierar, sådär faktiskt.

 Hur brukar du må annars?
Det brukar vara rätt bra endå

är du sjuk?
Nej det är jag inte

har du ont nånstans?
nja:p lite

 har du gått till tandläkaren detta året?
Nej de tror jag inte

vad heter din pappa?
Jan-Henrik

har du några syskon?
En storebror, Jimmy heter han.

vilket är ditt favoritdjur?
Hund

äter du ofta godis?
Allt för ofta

vilket är ditt favoritgodis?
Salt laktis, melon godisar och melon tuggummin

vilken är din favorit vecko dag?
Fredag,

vem är din förebild?
Har ingen

hatar du någon just nu?
Inte riktigt, jag är inte så.

saknar du någon just nu?
Ja, det gör jag.

är du allergisk mot något?
Jag tror faktiskt inte det, är lite småkänslig mot pollen i början av sommaren men annars tror jag inte det.

är du kär?
Nej, det är jag inte.

vad har du för sexuell läggning?
Hetrosexuell

är du homofob?
Haha, nejnej

har du varit hos frisören det här året?
Ja

använder du nagellack
ibland

har du eget rum?
Ja det har jag

har du en dubbelsäng?
nej, men rätt stor endå

skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Aldrig!

har du hoppat studsmatta det här året?
Nej

äter du grönsaker varje dag?
nej, men endå ofta.

dricker du så mycket vatten som man ska?
nej, för lite

är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
normal - överviktig tror jag

hur lång är du?
lite över 170 cm vet inte hur mycket

har du varit ute idag?
ja

vad har du ätit idag?
pannkaka, köttsoppa och daim

önskar du att du var tjockare?
absolut inte

hur många hus har du bott i?
2, om man räknar olika lägenheter som olika hus?

 snarkar du?
Nej de gör jag inte

 vad har du för startsida?
superstart

vad lyssnar du på just nu?
Duffy - Warwick Avenue

vad har du för ögonfärg?
Gröna

vill du tatuera dig?
Ja det vill jag, men väntar nog tills jag blir 18

 vad önskar du dig i julklapp?
Långt till julafton, men något jag vill ha är ett nytt objektiv och nya kläder

vilken är din favoritläsk?
Coca cola funkar alltid, men gillar dr. pepper och fanta, och trocadero ;>

 vad är din favoriträtt?
Pankakor och grillat kött!

 har du fräknar?
På sommaren

vilket är ditt favoritämne ?
Bild, historia och slöjd var det förut iallafall. Men på gymnasiet kanske de inte blir något av det.

 vilket ämne hatar du?
NO ämnen

vilket ämne har du bäst betyg i?
Jag hade bäst i slöjd, bild och hemkunskap

favoritstad?
Gillar sthlm, men gbg är grymt mysig stad

 vart handlar du? (stad)
Bor i sundsvall så det blir oftast här

favorit tv-serie?
One three hill, 2 ½ men

vilken är din favoritbok?
Jaru, jag brukar inte läsa böcker, det är inte min grej.

vinter eller sommar?
sommar, helt klart

röker du?
Nej det gör jag inte! :)

snusar du?
Inte det heller

vem av alla du hånglat med är bäst på det?
hah, det skriver jag inte här.

rädda joppe?
haha, nej JOMPE!!

 städat eller stökigt?
oftast stökigt, men inte så farligt just nu

är du ofta sjuk?
aa, det tycker jag.

vilken är din favoritglass?
olika, men mjukglass är alltid bäst!

 hemmakväll eller fest?
kul att variera, men det blir nog hemmakväll för mig.. jag har blivit rätt tråkig ;p!

privat fest eller festa med folk på stan?
privat

vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
flyga kanske?

räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M?
beror på vad man söker, vill man bara ha accessoarer kan de blir en del

Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?
nedgrävd tror ja
vet inte faktiskt

behöver du mer kärlek?
ibland

blir du full varje helg?
nej

är du natt eller dag människa?
natt

favorit the sims- spel?
haha, innerts inne är jag faktiskt en the sims nörd, men har tappat bort alla skivor

när ska du flytta hemifrån?
så fort jag får jobb/ bra ekonomi

har du piercat någon?
ja, flera stycken

 skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
skulle jag säkert men inget överdrivet

tvättbräda eller ölmage?
tvättbräda ofc

Senaste Biofilmen du såg?
Sex and the city

 vad tycker du om beckham familjen?
anorlunda

favoritsport?
är inte så intresserad av sport

sämsta veckodagen?
söndag, måndag

har du en dålig hårdag idag?
verkligen

tror du på ett liv efter döden?
på ett sett, men inte leva om på nytt.

är du politiskt intresserad?
nej

 är du rädd för att dö?
ibland



Idag vaknade jag rätt tidigt för jag och Hanna skulle igentligen sticka iväg och bada + sola, men de blev så knas med skjuss och det är inte så kul att åka moppe eller buss långt för det tar sån tid.
Så vi träffades ute på gården
( vi bor grannar, när hon är hos sin mamma) och gick till gugges och  köpte dricka o isglass sen vidare till bäcken där vi la oss på filtar och solade istället för att sticka iväg och bada. Lika bra det, tror inte jag hade orkat en hel dag i solen idag.
Vid fyra tiden gick vi båda hem, sen har jag bara varit hemma resten av dagen eftersom det har varit så varmt.
Fast man borde kanske vara ute näre är finväder, men jag har iallafall varit ute ;)
Det kanske blir bada imorgon istället.

Puss!

ford torino  Måste bara tillägga att jag är lite småförälskad i denna ford torino! ;$

( skrev inlägget igår ikväll men blogg.se har börjat krånglat för mig, så inlägget kommer idag istället.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0