Ny blogg!

Min mamma och pappa har varit i stugan i helgen, och dom kom nästan nyss hem och så hade mamma med sig massa jordgubbar och smultron som hon plockat hos min pappas moster, hur gott är inte det då!?
Jag och Jimmy fick en skål var, mumma <:

 
ville bara frestas lite ;)


jag

Kan berätta lite om gårdagen,
Johanna kom hem till mig vid fem tiden, vi gjorde hamburgare och så :> gotti!
efter maten satt vi o nörda wii, hon hade köpt nytt spel - crash bandicoot.
De var kul o så, men batterierna i kontrollerna dog så de roliga tog slut ;d
Mot kvällen blev de film kväll! Vi såg white chicks, haha fyfan vad rolig den är! har sätt den många gånger och lika rolig varje gång. Efter ett tag kom hanna som varit ute och åkte båt nästan hela kvällen, då gjorde jag en kladdkaka, JÄTTEGOD! =D och så såg vi flashdance, fin film det. :)
Ungefär vid halv tre på natten gick Hanna hem och Johanna sov över.
Myskväll
slickar ren burken ;) Johanna slickar ren burken ;)

leter filmer Hanna kikar efter någon bra film.

 White chicks är igång! ;d


Ne nu är klockan halv sex och jag ska väll försöka göra någon form av mat med mammsen!
Sen ska jag nog ut och gå med Hanna, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0