trött

Just nu är jag en tröttis. Har nyss vaknat, somnade efter skolan. Så nu måste jag käka något eftersom jag sov medans de andra åt. suck. Är det bara jag som tycker det är sjukt jobbigt att äta?

Igår hade vi servering på skolan, gick  bra! Efter skolan var jag på stan ett tag med Alexandra. Köpte ett par ufo byxorm, riktigt mysiga.. har haft på mig dem hela dagen idag. Sen var jag hem ett tag, så vipps kom Malin hit, så var vi ut och gick en sväng sen köpte vi godis och myste hemma hos henne. När jag kom hem såg jag en film med mamma på tvn.


Jag och Alexandra hittade en toalett utanför stadshuset igår!
haha.. riktigt fint va?


Sååå.. nu blir det till att leda föda att stoppa i huvet.   bye! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0