tankar

Jag vet inte om jag gör rätt eller fel just nu, men får väll hoppas på det bästa. Haha,tankarna snurrar och grejer, helt förvirrad. Jag tror jag biter mig själv i läppen när jag inte mår bra eller tänker mycket/är nervös. Inte för att jag är nervös men mina läppar är helt trasiga på insidan. Jag tror jag måste  bli självsäker, villket jag aldrig varit. Villket emotional inlägg det här blev.   Har känslan av att jag inte kommer kunna somna inatt, även om jag är sjukt trött sen natten som var.

En sak är iallafall bra och det är att det verkar lösa sig med vad jag ska göra på nyår och det låter bara bra! Middag hos hos Hanna osv.                  

 Nej nu ska jag avsluta mitt emo inlägg och koppla in min nya dvd, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0