stan

Idag var jag på stan en sväng med Petra. Vi fikade på barista och hade det jätte mysigt, pratade i massor. Både hon och jag köpte en lila kjol var, super söt var den. Och gissa vad? jag hittade klänningen jag sökte igår! Den fanns i storlek 36, fortfarande lite för stor men bättre de än ingen! =) Kjolen ska jag nog ha på julafton. Så tråkigt att ha rött på sig varje jul, jag har inte enns några fina röda plagg.           Saknat Petra, synd att vi inte träffas lika ofta lägre.

Och imorgon måste jag verkligen städa, ser ut som ett bombnerslag av kläder i mitt rum. Sen på kvällen ska jag och Hanna köra lite oldie style och spela bingolotto, ganska mysigt. 

         Men nu ska jag gå.        Så  puss på er.

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

ah! jag vill ocksa spela bingolotto!

2008-12-22 @ 23:56:02
URL: http://amndprsn.blogg.se/
Postat av: Jessica Hallén

Hehe, ja de är ju mysigt =)

2008-12-23 @ 17:20:56
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0