sova?

Det är natten men jag behöver inte sova, därför tänker jag inte göra det heller. Känns som jag sovit ett helt dygn redan. Kan ju bero på att jag har sovit idag, som alla andra dagar efter skolan. Fårstår inte att jag kan bli så sjukt trött.

Men imorgon börjar jag något runt ett, så jag åker med pappa ner till skolan när han ska tillbaka till jobbet från lunchen. Lyx. På skolan ska vi ha avslutningsfika med våra mentorer och sedan slutar jag, och är ledig på fredag. Lyx? ja.

Tänkte borsta tänderna och tvätta nyllet (hah, va roligt de där skulle låta om jag sa de irl. skulle jag nog aldrig göra endå men haha ja.. ). Sen ska jag nog kika på några avsnitt av 90210. Det är faktiskt bra, men blandar fortfarande ihop vissa skådespelare, som man burkar göra i början på nya serier. Men ja..

Ska jag säga Godnatt även om jag inte ska sova? .. hm ..  ja i annat fall så ska väll ni sova? 
         jaja..
                            Natti natti :* !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0