ryck

Alldeles nyss fick jag nått sånt där ryck som jag får ibland, som att pierca mig själv, klippa av mig håret, sy om kläder eller helt enkelt klippa sönder dom. Nu klippte jag lugg. Hade ju lugg innan, men snelugg, nu gjorde jag en rak!!

Vad tänkte jag? hah.. Äh spela roll. Kul ju.


Hanna och jag, skolavslutningen i nian. Klänningen hade jag sytt själv.
Lugg hade jag också, dog mycket tunnare än nu. Och ljust hår, saknar det lite faktiskt
:S konstigt nog.


Imorse mötte jag upp Hanna på stan 08.10, så var vi på hemliga uppdrag ;) Sen gick vi ner till pressbyrån så råkade jag träffa mina klässkompisar där. Så jag följde med dem på lucian på hedbergska. Fast de kändes kanska onödigt att vara där eftersom det bara höll på i en kvart, sämst var dom också *irriterad*.
Sen tog jag bussen till min gammla skola, och träffade Malin. Men dom hade så mycket att göra med lucia träningar och grejer så jag stack hem med pappa när han skulle hem på lunch.
Träffade även några gammla lärare. Dom vart faktiskt glada att se mig konstigt nog, dom verkade inte tycka om mig speciellt mycket där. Eller så inbillade jag mig det bara eftersom jag inte skötte mig på högstadiet.

Ikväll ska jag nog vara med Anna, från Härnusand. Sjukt länge sedan..
Vi ska nog hem till Patrik tror jag? eftersom han fyller år. Grattis på 18 års dagen!

Nej nu blire mat sen Anna, Ciao!




Såhär blev luggen:



Kommentarer
Postat av: Linnéa

du borde färga som du hade på dendär bilden, o som du hade i somras =) de va skitfint!

2008-12-13 @ 14:53:36
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: maeeeeeee

Blev ju skit fint =)

2008-12-13 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0