irriterad

Rätt många av de senaste inläggen har jag skrivit om att jag har varit så irriterad, och ja.. nu är jag irriterad igen.

Vaknade sju imorse, klar och allt. Stog och väntade på bussen där ute, även fast ja inte mådde nå bra. Det var typ fem minuter kvar tills bussen skulle komma så jag hann springa hem och ta en alvedon och precis då så börjar jag kallsvettas som fan och mådde ännu mer dåligt, mer kanske ni inte behöver veta...

Sitter och glor på Vakna med the voice nu, Johan Palm ska komma till studion snart sa dem. Är det någon som sätt eller läst om den galna tjejen?  haha, helt sjuuukt.




Idol efter sändning, kvällen Johan åkte ut.

Haha, jag följer inte direkt idol så mycket men det var så kul igår kväll när jag läste det.

Från aftonbladet ''Här utbryter kaos i "Idol"-studion - och sjukvårdare tvingas ingripa.

En tjej svimmar och skrikande fans vägrar gå sedan flickidolen Johan Palm röstats ut.

- Jag har aldrig sett något liknande, säger jurymedlemmen Anders Bagge''.

Men de som var mest roligt med det hela måste ju vara att han sa efteråt något som ''Hon har varit här varje fredag, hon är helt galen, jag förstår inte hur hon orkar!''  Fast det verkar vara borttaget nu för jag hittar det inte.

Men nu ska jag vila, känner endå att jag vill vara på skolan på ett sätt. Har missat ganska mycket och det är faktiskt kul att vara i köket. Skriver nog mer sen,   puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0