Film

Skola idag, det gick väll bra. Fixade en novell till svenskan så nu är jag ledig från svenska lektionen på onsdag. Imorgon är jag också ledig..nästan.

Efter skolan var jag till en kompis, vi såg jätte många filmer. Var nära att somna flera tusentals gånger. Men höll mig vaken. Sen efter 40 timmar började min mage kurra riktigt högt så då gick jag hem och åt pankakor med äcklig sylt till. Är fortfarande hungring.

Nu tänkte jag bada, seeen...
kika lite på hells kitchen > glo på scrubs > slagga.

Även fast jag är ledig imorgon så har jag massor av ärenden att göra. Måste upp klockan sju på morgonen till och med. det är tidigt. Tidigare än jag skulle börjat egentligen. Den du ;)

Nej för fan.. hej på er! ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0