ångest

Måste bara säga hur gryyyyyyymt mycket jag ångrar mig att lag inte la undan en klänning på cubus!!! :(

Hade precis handlat upp alla mina pengar på julklappar och jag får ju inte pengar igen förän efter jul. Så gick jag och Johanna in på cubus och jag hittade en jätte fin klänning. Har sätt liknande på Ginatricot förut men där är den inte lika fin. Den var till och med på rea och mina pengar var slut. Hallå, varför la jag inte undan den?  Har precis försökt intalat min storebror att köpa den till mig i julklapp om den finns i stan, men han lär väll inte hitta den. Skulle vara perfekt som nyårsklänning, jag som inte hittat någon än!

 
Ungefär såhär såg klänningen ut, kanske till och med är den? inte så jätte imponerande men vafan, med lite assecoarer till blir de ju snyggt. Jag skulle vilja ha leopard strupmbyxor till. Men såklart lär den väll vara slut imorgon bara för det. Suck.

Nog pratat om klänninen. Som ni kanske förstårr då åkte jag ju ut till birsta och träffade Johanna.
Även Erik och Nathalie. Köpte julklappar till storebrorsan, mamma och pappa. Lite småroliga och behändiga julklappar faktiskt... som även jag kan ta nytta av ;) Middagen serverades även där ute, jag åt thaimat. Kyckling paneng, supergott.

Efter Birsta så åkte jag med Johanna hem till henne. Där slog vi in alla klappar och lyssnade på musik tills pappa kom och hämtade mig. Men nu tänkte jag sova, vi hörs imorgon! ;)          natti natti!



Btw!
 Om man räknar det här som Lördag
så är det 4 dagar kvar tills julafton men när jag vaknar upp är det bara 3 dagar kvar.
Otroligt egentligen.

Kommentarer
Postat av: MAEE

En sån klänning ska jag med ha på nyår :D

2008-12-21 @ 13:44:00
URL: http://malinehrnholmb.bloggagratis.se
Postat av: Jessica Hallén

Jo, Jag med faktiskt! har hittat en i min storlek nu =) dock lite stor..

2008-12-23 @ 17:22:08
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0