vänder

Nu måste jag faktiskt vända på dygnen, jag kommer aldrig klara av att börja skolan annars!
Inatt vid 4 tiden tänkte jag gå och lägga mig, men villken tur jag har som sätter på tvn och fastnar i programmet:p
haha.. kvart över fem la jag mig, och klev upp nu för en halvtimme sedan och det känns inte så bra.

Igår gick ju  jag och Hanna ner till stan och kika lite på drakbåtsfestivalen, det var inge drag där alls igår, trist!..
Efter de gick vi upp o köpte lite go grejjer på statoil sen såg vi  film hos Hanna, biffen och kricke skulle också komma, men jag tror nog dom somnat efter vägen;) haha

   
Helt sjuk film säger jag bara, också slutade den konstigt, men den var väll liite små bra endå.


Och så trött som jag var inatt har jag inte varit på länge alltså, shtt!;p


Och igår på dagen träffade jag och Johanna Amanda innan hon skulle åka, trist det :/  men kul att träffa henne :)
Följa hennes blogg kan du också göra, om livet i USA när hon kommer dit, och nu är hon nog i new york om jag inte har helt fel.
             Hennes blogg iallafall ->  http://amndprsn.blogg.se/

sidsjö  

Efter vi träffat Amanda gick vi ett varv runt Sidsjön och sen hem, skönt det! :)
Och när vi kom hem lagade jag mat, de blev äggnudlar , kyckling i kokosmjök, grön curry och bamnuskott osv..
Gott men grymt starkt! ;p

grön curry


Jag känner att jag berättar mycket om igår och inget om idag;p Men jag har inte hunnit gjort så mycket annat änn att sätta mig vid datorn, så nu ska jag se om jag hittar något att äta till frukost! :>
Sen något under dagen kommer nog mamma och pappa hem från stugan också, hehe.

Oj klockan är halv tre ser jag, nej nu blir de ''frukost'', haha!:p
hajrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0