torsdag

Var det inte tisdag nyss? Jag tycker dagarna går bara fortare och fortare även om man inte gör något.. som det känns som det blivit mycket av de senaste dagarna! ;p

Men igår var jag iallfall ute och gjorde något, men vi kom iväg lite sent..
Jag tomas även kallas nils, nisse.. haha :> och kricke åkte iväg på en liten ''roadtrip'', först ner till hudiksvall sen vidare till Iggesund, där luktade det illa.. mycket illa.. vi for vidare in i skogen. låångt.. långt.. och vandrade i grottor ;D haha!

Kul vare iallafall, men långtråkigt att åka bil så långt ;p 
thomas  Nils på vägen ner till hudik
 matpaus i hudik
 nils och kricke vandrandes i hudik
 i Iggesund
  vi hittade grottorna tillslut
 kricke åvanpå grottorna
 nils i en grotta, jag och han gick in, men kricke vågade inte ;p

När jag kom hem var jag med Hanna, vi gjorde dipp och morötter och såg på In the Land of Women


Riktigt bra film faktiskt,
men det kändes så fel att se Adam Brody i något annat änn The O.C ;p

Idag har jag inte hunnit gjort något faktiskt, eller hunnit hade jag kanske om jag hade något att göra ;>
Har bara gjort igenting om man kan säga så, det är skönt men kanske blivit lite för mycket  av de på sista tiden?

Sitter och kollar på ett gamlat avsnitt av Smallville, förut för några år sedan så såg jag alla avsnitt och de som gick på tvn nu var ett av de första, så nu spelades låten everything med Lifehouse, älskar den låten!

Nu börjar
simpsons och jag ska fortsätta vara soffpotatis nu ett tag, ;)
haha  hejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0