skolstart

Idag var det skola, och det var inte så farligt faktiskt ;>
ska berätta lite om dagen...


Vaknade ganska tidigt
,eller nä de gjorde jag inte.. men tidigt för att vara mig ;p !  Klev upp för att duscha, platta håret och allt sånnt sen gick jag till bussen vid nio tiden, framme på navet vid halv tio ungefär och där träffade jag Alexandra och några andra som skulle gå på min skola. Satt och pratade lite granna, sen kom Alex ''snygga'' kompisar  ( moses och gänget ).. haha lätt skönaste idag.

Iallafall, så var vi in i resturangen på morgonen och dom delade in oss i klasser och jag är i samma som Alexandra som tur är. Vi gjorde inte så mycket på skolan förtuom att dom visade runt plus att vi fick scheman, och det var väll endå helt okej förutom att vi har matte direkt på morgonen och långa svenska timmar. Sen åt vi lunch på hedbergska, det var potatis bullar som var typ slemmiga, hua!

Efter skolan gick vi på stan lite, köpte ett par fula shorts som jag nästan aldrig lär använda, haha. Sen fikade vi blåbärspaj, gottigt. Och efter stan och allt det har jag varit ute och träffat Hanna ett tag sen inte gjort så mycket mer.

Imorgon börjar jag klockan 9.00 och det känns som jag inte kommer kunna somna ikväll eftersom jag råkade somna förut ;p! tror jag ska gå ut en sväng, för att bli lite trött liksom.. Nu blev det ett äckligt långt inlägg igen, gillar inte det
           så hejdå! ;)


  sooligt idag, ursäkta bilden !; p

Kommentarer
Postat av: The girl in Thailand.

Haha men det är ju bra att du fixa en lång blogg. :D

Kul att läsa. ;)

Men din första dag i skolan lät ju intressangt.. :P

Kram

2008-08-26 @ 06:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0