Sent igår

Ojj, de blev sent inatt..
Kom hem vid 6 tiden, eller ja snarare imorse isåfall då ! ;p

Idag har jag inte gjort mycket alls, bara duschat sen legat o slöa i sängen för att titta på tv och tänka..
Ska väll fixa till mig lite nu snart sen ska jag och mamsen gå och äta pizza tror jag, fyfan vad gott.
Sen kanske jag och Hanna ska iväg till Haga och tittia på lite film med Fredde och Henry,
Vi hade tänkte hyra någon skräckis..
om  inte hanna blir borta med sin mamma hela kvällen de vill säga ;p
Så annars blire bara lungt för mig, skönt det också.



Sen så äre faktiskt så att jag tror att jag har blivit lite små kär i Kurt Cobain, jävla härlig röst den karln hade.


 
Rape me, rape me my friend!


 
Så jävla skön låt, älskar den.


Nej nu ska jag kleta på mig lite smink och dra iväg med mammsen, hörs!

Kommentarer
Postat av: RL

kuurt<3 (:

2008-08-22 @ 14:56:38
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0