Seg

Nu är det Måndag, eller igentligen Tisdag eftersom klockan är efter tolv..
det betyder att det är 13 dagar tills skolan börjar och 29 dagar till jag och hanna åker utomlands!

Små längtar endå tills de ska bli skola endå, konstigt nog.. men det är nog för att allt blir nytt osv.
Och att åka utomlands ska bli så grymt skönt :p säkert skit roligt med..
Jag och Hanna sitter och pratar på msn nu om att beställa tåg biljetter till och från stockholm (arlanda) 


haha, övertrött?
Så här lätt road var jag igår innan hanna kom till mig ;) hah! är man inte snygg?

Igår:
Hanna kom till mig på kvällen, vi var här ett tag bara sen gick vi upp till sidsjön där kricke  bor, var där med han och några till. Efter ett tag for vi ner till Shell för dom skulle köpa dricka och sånnt. Jag , Hanna och biffen även kallad filippa ;) hah nejdå Filip heter han :p vi var ute och ''sparkade fotboll'' med en hund bajs påse..
Sen var vi bara hos kricke och umgicks, vid ett eller två på natten drog vi upp på sördaberget och kollade på utsikten över stan, mysigt!
Vi tänkte gå tarzan stigen också, men de var så mörkt och det började regna så vi sket i det ;)

föresten så sitter jag och kollar på en helt sjuk film på tvn !
det är huvudrollerna i 2½men som är med i den, och ''Charlie'' från 2½men, skulle ha sex med en tjej, och han börja steka ägg och bacon på tjejens mage..
herregu :p så överdriven film.. ljud efekter till allt !

Jaja, kan berätta vad jag gjort idag,

Vid halv ett hämtade jag upp Hanna, så åkte vi ner till stan.. Jag köpte ett sött marinblått linne med ankare och rosetter och sånnt på från Gina tricot, kanske lägger upp bild imorron, också lite andra saker från apoteket, också blev de lite snabb fika ute innan jag skjussade Hanna till Maria eftersom hon skulle vara barnvakt.
Och när jag kom hem slocknade jag i sängen direkt, sov till 19 - 20 tiden, sen gjorde mamma pankakor till mig =D hihi!


Sen dess har jag inte gjort så mycket, och är något grymt pigg så jag orkar inte sova.. åh. haha >:
nej men .. man kan ju forstsätta kolla på filmer på tvn? höhö
jaja hejrå!

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag såg också den där himla filmen när han stekte ägg på hennes kropp :S den var helt sjuk haha

2008-08-12 @ 22:04:07
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: sanna

den har jag .det är hot shots,filmen alltså

2008-08-13 @ 12:06:16
Postat av: Jessica

Haha, ja det är nog den det..

helt sjuk! ;p

2008-08-14 @ 15:45:46
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0