sac

Sitter och kikar på lite tv just nu, kollade nyss på Sex and the city och saken är den att jag tror jag sätt alla avsnitt så det är inge kul att kolla längre men man blir fast i det och fortsätter titta endå, sen kommer de till dom scenera man inte vill se för de blir jobbigt och då vill man stänga av men de går inte, haha inte fatt de är så stor spänning i sac men endå ;)

Och nu var de avsnittet Carrie får tillbaka känslorna för Aidan och precis innan han skulle börja skrika på henne för att hon varit otrogen mot han innan så stängde jag av.  Snälla kirra fram lite nya avsnitt, dehär är uttråkande! ;d
.. Samma med 2 ½ men, det är inge kul längre! Jag har sätt nästan alla avsnitt och endå är inte jag en fullt ut tv nörd tycker jag då ;o ! haaha



 Carrie and Aidan



Jag och mamma gick på hydro förut ikväll, jag köpte massar med melongodisar, mina favoriter :D
Fast nu har jag typ ont i tänderna, aho dom vill borstas nu.. säger dom 8-)
melonisar


Så nu blire borsta tänderna och på med en gosis tröja sen blire lite mer tv tittande,
blev mycket tv ikväll känner jag ! ;O
men de gör inget

hejro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0