rihanna

Det är nästan otroligt, jag har legat i sängen hela dagen, igår också.
Fyfan vad bra de känns, not!
Hatar de här vädret, man blir ju deprimerad av det.
Får de om man tar tag i ''kragen'' och gör något idag ;) hah
Något jag måste göra idag är iallafall att rensa kläder,
och städa lite på rummet.. det ser ju förjävligt ut.
Men innan det ska jag lägga mig i ett kallt bad tills jag blir ett russin, latast.


Rihannas nya låt Disturbia gillar jag faktiskt,
speicellt musikvidion som skiljer sig lite från hennes andra vidio's
http://www.youtube.com/watch?v=_0_9NljJEFU <- låten på youtube,
finns bara i dålig kvalite änn så länge, men kika! :)

rihanna


Nee nu ska jag ta ett bad, och höra om nån har lust att hitta på något sen, ciao! :>                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0