regn regn regn

Det blev aldrig så att jag gick runt sidsjön för det började regna, tråkigt tråkigt. Så jag följde med André till timrå och hämtade upp hans kusin så var vi till alnö ett tag, fast de var inte så roligt där. Efter vi varit där har jag inte gjort så mycket, var ut och träffade Hanna en sväng förut också.
Hon och Johanna åker bort med skolan till skogen tills typ torsdag, hur ska jag klara mig ?

Har iallafall fixat kollegieblock, ett randigt och ett rutigt och en pärm och lås till skåpet. Och imorgon har vi första riktiga lektionerna, matte på direkten.. känns inte så jättebra. Ska iallafall promenera till skolan imorgon, så man hinner vakna till lite ;).
Måste iallafall köpa några bättre pennor imorgon också blir det kanske någon fika om jag hinner.

Haha, jag gjorde nyponsoppa förut också,
jätte länge sedan man åt det med glass till..
så nu ska jag göra det! Sen blir det nog lite sex and the city,
och efter det ska jag försöka sova.. så godnatt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0