Pass

Idag lite efter evla var jag nere på polisstation och fixade nytt pass till mig.
Ojojoj, kortet vart jätte hemskt ser ut som jag stirrar allt  vad som går typ :p och inte nog med det så kan jag ju inte skriva,
 jag har ju världens fulaste handstil och kan inte göra någon namnteckning så ni kan ju gissa hur det ser ut?
Och jag skojjar verkligen inte det där med min handstil! :p
Passet är iallafall klart om en vecka och då kan det hämtas ut.


Igår mot kvällen var jag med Hanna igen, först var vi iväg en sväng med Kricke, Nils och Anton och badade med massa folk, fast de var inte lika kul som i förrgår. Efter badandet var vi med André och Fredde igen, vi var hos André och såg Disturbia som jag redan sätt ett antal gånger men de gjorde ingenting ;d.

Ikväll ska jag nog vara med dom igen, Hanna André och Fredde alltså  :)
Men nu under dagen vet jag inte alls vad jag ska göra? det är inte så kul väder, lite småkyligt och rått.
Jag vill ha sommar väder igen!!

Ska försöka inte dryga ut er med långa inlägg igen ;o
så vi hörs senare!
ciao

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kissen hälsar och tackar =)

2008-08-20 @ 13:41:25
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0