little bit

haallå hallåå  :*
Imorgon börjar skolan, det känns inte samtidigt som de inte känns fel
 fast det känns ingetligen inte alls
det känns som jag inte känner något allt lägre..

Hotell och resturang var det, på altinska skolan klockan 10.00, overkligt.

Ska sluta skumprata,
Igår vart det filmkväll hos Hanna, först såg vi dokumentären jag skrev om igår
sen kom Krille så vi knalla ner och köpte massa gott, plus lite mat till mig sen såg vi några filmer och myste.
Vi såg bland annnat The eye med Jessica Alba, den var bra tycker jag men den var ganska seg.
Sen såg vi Forgetting Sarah Marshall, den var riktigt rolig ! :) också vart det någon svensk film också..

haha, under den svenska filmen vart vi uttråkade och dog upp till
Fredde där också Natts och Henry var, vi satt där och pratade i flera timmar
 och var väll hemma igen vid halv fem imorse eller något.
Var det inte jag som skulle vända tillbaks på dygnen innan skolan? ;)

Och idag, har jag inte heller gjort något speciellt, har inte haft någon ork, har inte enns ätit något.
Så funderar på att äta något nu sen gå ett varv runt sidsjön,
men de går ju inte att göra utan musik om man ska gå själv ? måste hitta sladden till mp4an nu, så vi hörs!

Gillar dessa


Kommentarer
Postat av: RL

Sv: tack! jag älskar dem :)

2008-08-24 @ 19:26:19
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0