kläder



Ge mig lite nytt nu tack!   Tycker att skona var supersöta.
Allt är från
monki

Just nu skulle jag bara vilja vinna en miljon eller något, 10 000 .. vad som helst skulle sitta fint.
Skulle vara bra med lite extra penngar till resan också vill jag ha nya höst kläder,
hur ska jag kunna hålla mig?

Ikväll ska nog jag och Hanna vara med Henry och Fredde igen, eller ja får se hur det blir men de slutar nog så.
Hannas pappa och Gunilla är i sthlm i helgen så hon passar molly så vi ska ta med henne, lat hunden ska gå ända till haga, hur ska de gå ? ;) nejdå, men nuu ska ta en dusch nu sen leta fram nå bättre kläder och sen tjata ut Hanna till Hemmakväll för att köpa lite godissss(:
hejrå! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0