inatt

Igårkväll var jag med Hanna och Johanna,  vi var ute ett tag sen tog vi oss vidare till Linn i Granloholm..
Där vare massor av folk, folk man inte träffar ofta, kul att träffa er också!
Mycket rolig kväll faktiskt, fast det gick lite upp och ner med det roliga ;) men det är väll så det är.
När våran skjuss kom och skulle hämta oss, kom en människa som älskar mig så otroligt mycket *inte*..
Så det var lika bra att åka vidare, den häxans mördarblickar är jag inte rädd för, men hennes personlighet skrämmer mig.


Vi for vidare till statoil för Johanna ville äta, men dom renoverade ''resturang'' delen, så de blev inge mat för henne och hon ville inte åka på max eller något heller, Hanna köpte lite godis ;p
Vid statoil såg vi en riktigt full Elina som inte såg ut att veta vart hon var ;p! haha..

Efter statoil släpptes Hanna av, jag och Johanna åkte vidare mot henne..
Vi fikade och hade det mys.. haha :> vid tre tiden när vi skulle lägga oss kommer Felizia upp på rummet och gråter för hon hade vaknat mitt i natten sisådära.. så hon låg brevid oss ett tag fast sen gick hon igen? haha söt unge.

Vi vaknade vid 6 tiden imorse, båda var halvpigga och Johanna satt och smsade? medans jag låg och kollade upp i taket, det var riktigt varmt i rummet! Fast sen fortsatte vi sova till halv tolv kanske, för då ringde min far och sa att han kunde skjussa hem mig. Så jag tog på mig kläderna sen var jag nere och lekte med Felizia ( Johannas lillasyster ) tills han kom.

Jag skulle igentligen bara hem för att äta och duscha och sånnt för att sedan komma till marknaden där Johanna och Hanna skulle vara under dagen, men vet ni vad? jag somnade i min otroligt sköna säng :D och jag ångar det inte, fan va skönt det var. Det enda som fattades var en fläckt, och att min bror skulle sluta spela så hög musik :p

Så de blev ingen marknad för mig, kanske en sväng ikväll, eller något imorgon.
Men nu vet ni vad jag gjort iallafall!
jag måste bara prova att lägga upp en youtube film sedan,
en tjej har hjälpt mig hur man gör * jag är lite trögtänkt *


Fast vänta, hahaha
jag måste visa ett exempel på hur trögtänkt jag kan vara ;>
  Klicka på bilden för att se vad det står!

Nu ska jag duscha, hör sen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Yes.

Om ditt inlägg på Blondinbella var seriöst tycker jag väldigt synd om dig. Att du inte förstår skämt eller ironi är väldigt tragiskt, kanske gör du bäst i att inte besöka hennes blogg igen?

2008-08-16 @ 16:32:52
URL: http://cykelpedal.se
Postat av: Jessica

Svar till ''Yes'' : Ja tyvärr så var jag seriös, eller snarare förbannad, hon och hennes fördommar har kommit upp tidigare i bloggen också, så säg inte till mig att kolla en gång till, kanske dags för dig att kolla lite längre ner i bloggen! :)tack o hej.

2008-08-16 @ 16:47:12
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: johanna wide

hahahahhahahah jessica, du är trögtänkt:O

2008-08-16 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0