igår

För er som ville veta så hade jag namnsdag igår ;>
Inte mitt förnman utan mitt andra namn hade namnsdag om det räknas då? hihi
Susanna alltså;p  mitt bloggnamn är ju jessicams, M betyder Malin och  S för Susanna.

Idag har jag inte gjort nånting känns det som, jätte tråkigt.
Har precis fixat mig, ska bara bädda sängen och byta byxor sen ska jag posta ett brev om intagningen till skolan.
linne   Linne från Gina tricot som jag köpte igår, tyckte de var lite sött, och billigt vare också! :)


Också har jag fått ut den där irriterande saken jag hade fått i ögat inatt, fan vad den gjorde ont! ;p
Inatt när jag skulle sova rå rann det jätte mycket från ögat så hade nästan en liten pöl på kudden..


Efter jag postat brevet ska jag äta och hitta på något sen, får se vad det blir!


hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0