hojoj!

Ooojj, det har inte blivit mycket skrivit här på ett tag ser jag, blir väll nu det då! ;)

I  fredags hade vi bara två lektioner tror jag ? först gympa och sedan matte, efter skolan drog gick jag, alexandra, sandra och jenny runt i stan och letade ställen som hade arbetsskor som vi ska ha i köket på skolan, men dom som hade skor hade stängt. Så jag drog hem jag efter stan, jag somnade nästan direkt bara jag kom in genom dörren, jätte trött var jag för jag hade inte kunnat sovit så mycket den natten. På kvällen var jag med massa folk och hade det kul, bland annat med Hanna, Jon, Pontus, Henry, Fredde, Hanna, Emelie, Anton, Johan och Kricke.. Var säkert nån fler men minns inte nu iallafall ;p!
 Jag i fredags, ser ju jätte ledsen ut där! ;o
 Fredrik och Jon, i fredags.
 Hanna och Hanna, också i Fredags.
 Och jag igen, lite tråkig som cencurerar men det får ni tåla.

Och igår vaknade jag upp, gjorde mig klar sen kom Hanna till mig. Vi gick till  Fredde som bor på södermalm och hoppade lite på han så han skulle vakna till, där var också henry och när jag och Hanna skulle hem igen gick Henry med oss. Jag köpte mat på vägen hem också, blev pizza. Mot kvällen igen var vi alla hos Hanna, efter ett tag kom det mer och mer folk och vi drog upp till norraberget där det var massor av band som spelade, men blev nästan lite mörkrädd när det bara var emos och annat folk där. Såg på Ragdolls, eftersom Fredde och Herny kände dom som spelade och sen blev det Mimikry! Dom var väll bra men jag var inte så pepp, jag hade så ont i ryggen att jag trode jag skulle gå av på plats. ajaj! Har fortfarande ont men inte lika.. Jag har nästan alltid ont i ryggen, jag fattar fan inte vad det är.
innan spelningen, mimikry Mimikry, precis innan spelningen.

Och idag har jag än så länge inte gjort så mycket, bara varit hemma och haft det tråkigt. Mamma och pappa kom hem från stugan för ett tag sedan och hade köpt med sig pizza hem, ojoj.. pizza två dagar i rad. hua! ;d
Nej men funderar på att hoppa in i duschen nu jag, och ladda mp4an under tiden och sticka ut och gå lite, kanske upp till grodtjärn eller rund sidsjön. Det är inte så roligt att gå själv, det var meningen att Johanna skulle följa med igentligen men nu säger hon att hon inte orkar så jag får väll gå själv då! Sen blir det väll kanske någon film ikväll så man somnar gott;)

Haha, jag har så  svårt att somna på nätterna nu så det är sjukt, och ännu värre är det att vakna på morgonen. Imorgon ska jag vara på skolan klockan 8.00 och vi har yrkesteknink hela dagen så jag måste hålla mig vaken.

Drömtydning av min dröm inatt, den var sjuk!
Se någon annan som brud: du blir avundsjuk, men det behöver inte vara på den du drömt om.
Laburint: En vanlig dröm är att man befinner sig i en labyrint - eller i långa, slingrande gångar utan möjlighet att ta sig ut. Denna dröm tyder på att du har något bekymmer som oroar dig även i sömnen.
Häst, Annan färg än vit: du får reda på ett dödsfall
Jag vill inte tro på sånt här men saken är den att jag gör det, läskigt.

Nej nu blir det duschen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0