Fredag

Gomorgon? haha eller vad säger man, klockan är snart tre på dagen och jag är inte klar än..
Faktiskt rätt skönt endå att bara slappa de senaste dagarna av lovet, börjar ju i skolan på måndag.

Igår var en lugn dag det också, började att man var grymt trött från dagen innan
sen när mamma slutat jobbet gick vi iväg och åt pizza sen vidare
 till en vän till mamma som hon skulle färga håret på, satt där och pratade i evigheter kändes det som.
Efter ett tag tog jag bussen till Haga där Fredde hade en lägenhet, så jag Fredde Hanna och Henry hade filmkväll
som faktiskt inte var så lyckad om man tänker på filmerna, Vi hade ingen kontroll till tvn
och ena filmen var på franska och andra japanska sen var det en till som handlade om pingviner
 som tydligen skulle vara jätterolig.

Jag har bestämt mig för att lägga mig tidigare ikväll änn alla andra dagar jag lagt mig de senaste veckorna
dvs mellan 4-7 haha :p sjukt!

Funderar på att dra ner till stan en sväng idag också, bara för att ha något att göra.. men får se hur det blir med det.
Nu ska jag inte skriva nå mer, för då blire ännu ett långt inlägg så.. hejrå! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0