Dag?

hallelåja!
Shit, det är nästan så att man inte vet vad det är för dag längre.. jag gissar på att det är tisdag,
 är ganska säker men jag hoppas på att det är typ.. 1 juli eller något, fast att jag vet att det inte är det,
Ge mig längre sommarlov?
jag måste fan kolla.. aa det var tisdag, jag är rätt durktig på dedär med dagar endå 8-)
Man blir förvirrad av att ha sommarlov

Igår möblerade jag om i mitt rum, det var så trångt innan om man skulle vara med någon så satt man i sängen hela tiden, kanske inte så roligt? ¨
Så nu har jag två fotöljer framför tvn istället för en säng ;) haha.
Nu fattas det bara att jag sätter upp tavlorna jag köpte på elivs och marilyn,
det kommer nog bli bra för dom är det iallafall lite färg på. ( mina väggar är ganska mörka, en svart och tre grå) Också har jag nästan bara  svarta möbler, haha ;d

Efter jag möblerat om kom hanna till mig, satt här ett tag sen gick vi ut och väntade på André och Fredde,
vi åkte hem till André och kollade på film.
Det blev The hills have eyes 2, som jag och hanna redan sätt några gånger, men jag ville se den äckliga tungan igen.
Haha, första gången jag såg den skrek jag rätt ut '' ADLRIG MER SKA JAG KYSSA NÅGON! ''
huua va äcklig den är ;)

Efter filmen kom kricke och Nils för att hämta oss, vi åkte och badade och hade det kul :D
Fast det var bara jag, Hanna, André och Fredde som badade..
Efter badandet åkte vi runt runt överallt och ingenstans, vi åkte till ett hus.. som såg ut att ha brunnit inifrån
as läskigt vare ><
Aja vi hade det kul iallafall, kom hem vid 4 nånting inatt ;p
måste vända på dygnen tills skolan börjar, fast det kommer aldrig att funka!

Nu blev det ju sånna här långa inlägg igen ? åh :p jag måste sluta.
Varken du eller jag gillar det, eller hur?

Fick brev från skolan idag föresten,
det stog att jag börjar klockan 10.00 villket jag redan vet men sen stog det att lunchen serveras vid 11.00 sen får man sluta.
haha skön dag?! jaaa! ;d tillskillnad från andra skolor som ska börja vid 8-9 tiden
 och jag vet inte hur länge dom ska gå ;p

Jaja, nu ska jag fixa mig lite fort! Ska ner till polis station strax, måste fixa nytt pass för det är inte långt kvar nu tills jag och hanna sticker utomlands ;)

aja hejrå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0