Breaking benjamin

jag i glasögon Jag imorse, i glasögon faktiskt.. det trode ni inte va?

Hhh-h-h-hallelåja!  ska berätta lite om min dag,
Gick till skolan vid kvart i 10 imorse, det hade precis slutat regna och var i skolan ganska exakt till svenskan började och på svenskan gjorde vi inte så mycket annat än att diskutera saker i grupp och fylla i lite papper. Sen på rasten  kändes det som att vi satt och väntade i evigheter på att matten skulle börja, tiden tog liksom aldrig slut! kan bero på att det var ganska tråkigt att bara sitta och vänta. När matten började fick vi våra matteböcker, helt nya men dom verkar konstiga. Matte lektionen tog slut fort så efter det gick jag och Alexandra ut i regnet för att gå på stan ett tag, jag köpte mössan jag tittat på men jag vet inte om jag passar i den riktigt men behöver en endå. Vi gick runt ett tag sen satt vi oss på café charm i in huset och fikade och pratade i nästan två timmar tror jag. Det var någon som hade snott något på åhléns idag och sprang ut med grejerna när jag och Alexandra stog där inne precis vid utgången, och jävlar vad han sprang och fick flera vakter och poliser efter sig. Och när jag tog bussen hem från stan så klev den killen av bussen på samma busshållsplats som mig, är nästan säker att det var han.. hua!  :O

   Jätte dålig bild, men det är iallafall Alexandra och Sandra när vi väntade på att matten skulle börja.

Men sen när jag kom hem väntade jag på att mamma och pappa skulle komma hem också, och då gjorde jag mat.  Ingen av oss var sådär jätte hungriga så det blev soppa, vart ganska gott men jäkligt mättande. Potatis och pörjolöks-soppa.  Sen nu såhär efter maten och så har jag inte gjort så mycket, har försökt hållt mig vaken så jag kan somna ikväll iallafall ;p Måste verkligen komma in i några riktig rutiner nu.

Till helgen är det ''Norraskrammel'' på Norraberget här i Sundsvall, flera band som ska spela men vet inte om jag ska dit. Kanske blir jobb för mig i helgen men inget som är säkert än, och isåfall kanske jag inte bor hemma heller och blir det inte i helgen så blir det kanske nästa.                     Så vi får se hur det blir med den saken!

Måste bara berätta, när jag tvätta bort sminket inatt så när jag stog där och sköljde av allt smink så fick jag en låt i huvet som aldrig gick bort, eller ja inte en låt utan en text, eller vad säger man? 
Iallafall,
Breaking benjamin - sooner or later



I want a normal life
just like a new born child
I am a lover hater
I am an instigater
You are an oversight
Don't try to compromise
I'll learn to love to hate it
I am not integrated

Just call my name
You'll be okay
You're scream is crawling through my veins

Sooner or later your gonna hate it
Go ahead and throw your (my) (our) life away
Driving me under, leaving me out there
Go ahead and throw your (my) (our) life away

You're like an inch in time
You are open wide
You see them try to play me
Just like you see on tv
I am an oversight
Just like a parasite
Why am I so pathetic
I know you won't forget it

jäklar, inlägget blev långt! .. :p

Det blev iallafall inte så att jag gick runt sidsjön idag, det var så dåligt väder och har varit det i säkert tre dagar nu, jätte tråkigt är det. Men nu tror jag att jag ska tvätta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig i sängen och kika på lite tv innan jag ska sova, åh vad jag vill se Kungfu panda .. Många säger att den är bra, vad tycker ni ?

Jaja, heddddå! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0