andra dagen

Andra dagen i skolan idag.
Imorse mötte jag upp Alexandra på navet sen gick vi till skolan.  På skolan hände de inte så mycket mer än att vi gick igenom villken lärare vi skulle ha i köket och i bageriet och allt sånnt och villka nödutgångar vi skulle använda och allt annat tjaffs, vi fick också skåp för våra kläder + kockkläder som vi kommer ha sedan. Dom berättade även att det var jätte svårt att få ta ledigt från den skolan för utomlandsresor osv. Så jag fick berätta att jag redan köpt resa i sommras till nu i september så jag får se om jag får ledigt nu då, min mentor skulle prata med rektorn ! ;p

Nu är det bara 15 dagar kvar till mallorca med Hanna :)!
   om jag nu får ledigt ....

Vi började skolan klockan nio idag och jag var hemma redan klockan elva så det vart inte så länge! Men imorgon blir det fram med skolböckerna och lås till skåp och allt var det är. Det är även matte första lektionen, jobbigt. Fast vi börjar 10.10 imorgon så det gör inte så jätte mycket ;p!
Också har vi två veckors praktik i ferbruari (?) tror jag att det var ;> kul!

Klockan är snart tolv och jag vet inte alls vad jag ska göra idag?
Tror iallafall att jag ska gå ett eller två varv runt sidsjön sedan iallafall, annars kan jag väll inte sova inatt, det kunde jag inte igårkväll iallafall..

Jaja, nu babblar jag bort mig igen ;d
Tror jag ska se på lite tv nu eller något med tanke på att nästan inga andra har slutat änn, så skriver nog mer ikväll.            hejro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0